fredag 29 juli 2011

fröken Tysk i ett nötskal!

I morse gick jag upp tidigt då jag hade frukostpasset. två timmar senare dyker fröken Tysk upp och världens bästa konversation någonsin utspelade sig bland frukostfaten.

Evy; God morning!
F-Tysk; Morning.
Evy; Did you sleep well?
F-Tysk; What?! Why?
Evy; Yes...did you sleep well? Its a perfectly normal polite question to ask your co-worker in the morning when we have not seen each other sense last night!
F-Tysk; Eh...well, then yes. I did.

Förstår ni vad jag måste leva med?!!! Suck....

5 kommentarer:

  1. men herrejävlar. Vad är det för fel????? IDIOT, det e mitt slutgiltiga omdöme. Det låter ju fullkomligt sjukt!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hon verkar ju bara aningens paranoid. Inget att reta upp sig på. :)
    Men...man börjar ju undra...Hmmm...undrar vad hon gjorde under nattens gång som gjorde att hon reagerade så kraftigt? Kinky rollspel? BDSM-tävling med Islands alla ungkarlar? Petade sig i näsan?
    Hm, något pinsamt måste det ha varit för den sortens reaktion på en trevlig/artig fråga så där på morgonkvisten.
    Evy, jag kräver att du utreder vidare! Har du en webcam att sätta upp i hennes rum, eller...det kanske är olagligt? (Hm...kan du göra det i smyyyyyyyg?)

    SvaraRadera
  3. Jag tror absolut på peta i näsan. Allt annat Sara gissar på är ju "standard fare" för en tysk, det har jag lärt mig på internet.

    SvaraRadera