torsdag 16 juni 2011

Ändrade planer!

Jag råkade igår kolla schemat för nordjobbare och hittade en kul sak, the Golden Cirkel. det är nämligen så att nordjobb fixar lite roliga saker för oss som jobbar här, turisturer och samkvämskvällar, mycket trevligt. Därför ska jag nu fira nationaldagen i Reykjavik, hitta ett trevligt hostel att slagga på och sen kliva upp tidigt för att möta massa folk och sen åka på en bussresa och kolla in geysrar och sånt skoj. Jag känner att mitt turistande börjar bra! Jag ska även hoppas på att 3Gbutiken har öppet imorgon så jag kan få mitt internet, annars får jag väl dra in till stan igen på onsdag. Jag kan för övrigt säga att jag verkligen inte tänker sluta skriva, det vore ju galenskap!! Jag hoppas bara kunna skriva oftare om jag får vettigare nät.

Åh, det ska bli så kul imorgon! Jag älskar äventyr! önska mig lycka till så hörs vi snart igen!

Kram!

1 kommentar: