fredag 17 juni 2011

Wave that flag!

Javlar va Islandaran kan fira!
Just nu sitter i Reykjavik backpackers bar, lysnar pa 'friday im in love' och forsoker skriva pa det konstigaste tangentbord jag nagonsin sett. Dar av den kostiga stavningen, forlat. Som sagt sa drog jag till Reykjavik i morse i jakt pa nationaldagsfirande och jag fick napp. Hela staden ar fylld av folk, det viftas med flaggor, musik spelas i varje gathorn och alla ar glada, det ar jatteroligt! Lovar bilder sa fort jag kan. Imorgon blir det en tur till bublande lera och kokande vatten, det har ar basta helgen pa lange!

forresten, Martin, var lag det dar tappasstallet du tipasde om? jag har ju lite mat att intaga!

Love and kisses!!

3 kommentarer:

  1. tack Evy för en riktigt bra blogg. Du skriver jättebra. Kollar varje dag efter nya äventyr.

    Mats Bohlin

    SvaraRadera
  2. Jag vill också se bubblande lera och kokande vatten! Island verkar grymt coolt!
    Kramar
    Malin

    SvaraRadera
  3. Tapas Barìnn Vesturgötu 3b http://tapas.is/

    SvaraRadera