lördag 25 juni 2011

fuck yhea!!

Så där ja! Tack vare Brostöms fantastiska tips så har jag nu en boggapp! Så nu jävlar ska det bloggas. Fast tror jag börjar på riktigt imorgon, just nu har jag lite för ont i fingret för att skiva så långt ty jag råkade ut för lite närkontakt av tredje graden i dag. Mellan min tumme och kökets nya, väldigt vassa mandolin. Nej, inte musikinstrumentet, skärmaskien. Jag saknar nu en stor bit tumme och har ett stort plåster i stället, inte jättekul.
Nu ska jag sova och hoppas smärtan försviner.

Puss o kram
Published with Blogger-droid v1.7.2

3 kommentarer:

  1. Det är bäst för dig att du inte skär bort mer av dig för jag vill hemskt gärna träffa det mesta av dig i september och inte bara delra av dig. Ok? Deal?
    Inte tappa mer delar!

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag börjar bli en riktig app-mästare! Du har väl inte glömt lägga in tv-junkie? Iof har du kanske inte så mkt glädje av den om du inte har nåt bra internet...

    Bilder på tummen tack!

    SvaraRadera